A Secret Weapon For کابینت آشپزخانه

Wiki Article

انتخاب کابینت آشپزخانه در عین جذابیت‌هایی که دارد، کار دشواری است. گستردگی طرح، مدل و متریال کابینت‌ها، انتخاب را دشوار می‌کند.

در این تصویر می‌توانید به خوبی فضای کابینت‌ها را در کنار قفسه‌ها و المان‌های دیگر آشپزخانه ببینید.

کابینت ممبران ساده در عین سادگی، زیبایی بسیاری به دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما می دهد. از آنجایی که روکش یکپارچه دارد، ماندگاری بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارد.

کابینت‌های آشپزخانه مدل کلاسیک بسیار لوکس و مجلل هستن به طوری که همه‌ی چشم‌ها را به سمت خود خیره می‌کنند.

کابینت‌های قهوه‌ای در کنار مقداری رنگ سفید در آشپزخانه، فضای بسیار گرم و صمیمی را در آشپزخانه ایجاد می‌کند.

اینکه از گل و کتیبه استفاده کنیم یا نه، به سلیقه مشتری و سبک کار بستگی دارد. در کارخانه ماچوب گل ها و کتیبه های ممبران، با تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ تولید می شود.

بهتر است برای یافتن این سوال با شماره‌ی ۰۲۱۷۷۱۲۷۸۷۱ تماس بگیرید و با متخصصین آکس وود مشورت کنید. قطعا می‌توانید سوالات و راهنمایی‌های لازم را از این طریق دریافت کنید.

البته همانطور که می‌دانید علاوه بر متریال، مدل و طرح نیز در قیمت کابینت آشپزخانه موثر است و تنها نمی‌توان بر اثر جنس کابینت، آن را ارزش‌گذاری کرد.

کابینت منحنی به دلیل شکل ظاهری فوق‌العاده‌اش، برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب بوده و قابلیت استفاده از فضاهای غیرمعمول را دارد.

ممکن است در ایجاد طرح های ریز، روکش پی وی سی به خوبی در سطح کار قرار نگیرد. راه حل این مشکل نیز انتخاب طرح هایی نسبتا درشت است.

صفحه‌ی سنگی روی کابینت به زیبایی هر چه بیشتر این مدل از کابینت‌ها اضافه کرده است.

برای این منظور باید با تلفن دفتر (۰۲۱۷۷۱۲۷۸۷۱) تماس بگیرید.

اگر علاقه مند به خرید کابینت پی وی سی هستید شناخت مزایا و معایب آن خالی از لطف نیست. با دانستن این اطلاعات خریدی آگاهانه داشته کابینت آشپزخانه تمام چوب باشید:

تصویر بالا، نمای نزدیکی از یک مدل متفاوت از کابینت‌های چوبی آشپزخانه است. همانطور که در تصویر مشخص است، تنها یک قسمت از کابینت‌ها چوبی ساخته شده است و باقی به رنگ سفید هستند.

Report this wiki page